Klachtenafhandeling

Voor al uw vragen

Neem altijd contact met ons op bij klachten/opmerkingen over ons of onze diensten. Wij werken graag voor je! Indien daarin e.e.a. verbeterd kan worden, willen we dat graag weten zodat we je nog beter van dienst kunnen zijn.

 

Een klacht doorgeven

We raden u aan om uw bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren. Heeft u een klacht over een product, levering, bestelproces of iets anders? Laat het ons weten door een e-mail te sturen naar info@dekinderenauto.nl.

Heeft u een product beschadigd ontvangen? Stuur binnen 2 werkdagen een melding per mail met minimaal 3 foto’s en vermeld uw bestelnummer. 1ste foto ingezoomd met de schade erop. 2de foto uitgezoomd op de schade plek waarin het complete product zichtbaar is. 3de foto van het product in de verpakking. Eventueel een 4de foto van de beschadigde verpakking als dat het geval is. Na deze periode kunt u helaas geen schade claimen!

Wij streven ernaar uw bericht binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Wij doen ons uiterste best om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.

We gebruiken cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Door deze website te bekijken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.